Feestje en koffer inpakken. - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Joyce Holtman - WaarBenJij.nu Feestje en koffer inpakken. - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Joyce Holtman - WaarBenJij.nu

Feestje en koffer inpakken.

Door: Joyce

Blijf op de hoogte en volg Joyce

08 Maart 2015 | Nederland, Venlo

Lieve allemaal,
Eerst wil ik alle mensen die naar mijn feestje zijn gekomen ontzettend bedanken. Het was voor mij een geweldige avond! Met veel cadeaus, ontzettend lieve kaartjes met daarin vele vele lieve woordjes die mij een lach en een traan bezorgden. Het is bijzonder om te horen en lezen hoe mensen tegen deze reis aankijken. Naarmate de avond vorderde kwam het moeilijke gedeelte en volgde het afscheid nemen van mijn lieve vrienden collega's en familie. Een moeilijk moment maar ook dat is part of the deal als je voor een lange tijd weggaat. Vandaag was dan het koffer inpak moment. Altijd spannend of alles er wel in past wat je mee wil nemen. Maar dat was niet de enige uitdaging vandaag. Want wat bleek toen het koffer van zolder werd gehaald.. Het cijferslot was veranderd en niemand wist de code meer. Er zat niet anders op dan te beginnen met draaien en steeds een cijfer hoger te gaan. Van 000 tot 278(ja ik heb echt 278 keer aan dat ding gedraaid). Na een kwartier proberen voelde ik dat hij bij de 8 er steeds inging dus probeerde ik of ook de andere twee een acht waren en ja hoor eindelijk was het koffer open. Nu kon het inpakken beginnen. Halverwege dacht ik dat gaat nooit lukken maar uiteindelijk viel het best mee. Ik heb zelfs nog plek over dus als er nog iemand mee wil:p. Straks ga ik nog uiteten en dan komen morgen mijn vriendinnen nog wat drinken en gaat dinsdag mijn grote avontuur beginnen.

Mijn volgende berichtje zal dus vanuit Australie zijn.
Liefs Joyce

  • 10 Maart 2015 - 13:10

    Fong Pham :

    Veel succes meisje.
    groetjes fong

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joyce

Actief sinds 25 Feb. 2015
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 7417

Voorgaande reizen:

10 Maart 2015 - 10 Maart 2016

Australie

Landen bezocht: