Reis en eerste dagen in melbourne - Reisverslag uit Glen Iris, Australië van Joyce Holtman - WaarBenJij.nu Reis en eerste dagen in melbourne - Reisverslag uit Glen Iris, Australië van Joyce Holtman - WaarBenJij.nu

Reis en eerste dagen in melbourne

Door: Joyce

Blijf op de hoogte en volg Joyce

14 Maart 2015 | Australië, Glen Iris

Hallo iedereen
Nu ik een paar dagen hier in melbourne ben ikhet tijd voor een nieuw verslag.

10 maart wat het dan zover. Op naar dusseldorfaiport. Daar ging het inchecken supersnel. Dus daarna nog wat gedronken met mam, Rens, pap, Denise en Karin, die me allemaal kwamen uitzwaaien. Het afscheid wat volgde was moeilijk. Maar toen ik door de douane en paspoortcontrole was, ging t alweer een stuk beter. Ik ben rustig naar degate gelopen en we konden al snel instappen. De vlucht zelf ging supersnel. Voor ik het wist was ik op Dubai. Daar werden we ergens in een verre verre verre uithoek geparkeerd. Om 6.15 liep ik trap! af richting de bus en na een ritje van een half uur kwamen we aan in de transferarea.Het vliegveld van Dubai viel mij erg tegen. Het was er warm, overal werd er verbouwd, toiletten waren schaars dus erg druk. Mijn gate was nog niet bekend dus ik heb even een rondje gemaakt langs de taxfreeshops. Omdat je daar continu werd aangesproken door mensen die je iets wilde verkopen en ik daar helrmaal niet van houd was ik al snel uitgekeken en ben ik maar ergens gaan zitten mensen kijken. Na een paar uur kon ik richting de gate en het vliegtuig in voor de volgende vlucht. Deze vlucht zou ongeveer 13 uur duren. Helaas heb ik Mel of andere bekenden van het programma ultimate airport niet gespot dus degene die om een handtekening hebben gevraagd moeten wachten tot op de terug weg;). De vlucht naar melbourne heb ik veel kunnen slapen. Op melbourne ging alles supersnel. Ik denk een halfuur tot driekwartier nadat we geland warenliep ik al door de aankomsthal opzodk naar Dianna. Ik had haar al snel gevonden. En na een ritje van ongeveer driekwartier waren we 'thuis'. Verder die dag wat dingen geregeld als bankrekening en telefoonnummer. Heb je dit nog niet en wil je dit wel stuur ff een mailtje dan stuur ik je mijn telefoonnummer. Vrijdag ben ik meegegaan amelie wegbrengen en zijn dianna en ik met Mietta en Henry naar het park geweest. In de avonnd had ik meteen mijn eerste oppasavond. Zaterdagochtend kwam Mietta om half 7 mij gezelschap houden in bed. Ik was door de jetlag al om 5 uur wakker en heb de restvan de dag veel last gehad van de jetlag. In de middag zijn we naar de eurekatower geweest. Deze toren is de hoogste van Melbourne. Op de 88ste verdieping is een uitkijkpunt gemaakt en kun je over de hele stad kijken. Er vloog een helikopter langs en ook de racebaan van de formule 1 kon je goed zien. De ouders van Dianna zijn langsgekomen voor dinner. We hebben thais gegeten het was erg lekker en gezellig. Vandaag ga ik denk ik de buurt wat verkennen. Misschien de stad in. Volgende week ga ik alles samen met Dianna doen en zal ze me uitleggen wat ik allemaal moet doen. De week daarna is het twee weken vakantie amelie is dan alle dagen bij mij. Dat vind ik wel fijn want zo kan ik haar goed leren kennen. Met pasen ga ik waarschijnlijk een weekend naar sydney op bezoek bij mijn oom en tante. Voor nu heb ik wel even genoeg geschreven. Fotoos zal ik er van de week even bijplaatsen.

Liefs Joyce

  • 15 Maart 2015 - 10:24

    Tanja:

    Leuk verhaol Joyce! Geise naor de formule 1 kieke dit weekend? Det is daor no toch?
    Vuul plezeer en succes de kommende week!

  • 15 Maart 2015 - 12:59

    Ka:

    Klink good allemaol :). Fijn det t allemaol good verlaupe is tot no toe. Xx

  • 16 Maart 2015 - 15:41

    Loes:

    Ha Joyce, fijn umte huure det ut allemaol zoe good verlaupe is.
    IK haop desse gauw gewind bis, maar de hes ut druk genog met de kiendjes
    dus det zal hopelik wal meivalle.
    nouw, vuul succes en hiel vuul plezeer.

  • 17 Maart 2015 - 08:56

    Fong :

    Klink goed Joyce. Zo te lezen vermaak je je wel. Ben benieuwd naar je volgende reisverslag. xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joyce

Actief sinds 25 Feb. 2015
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 7427

Voorgaande reizen:

10 Maart 2015 - 10 Maart 2016

Australie

Landen bezocht: